Pozycjonowanie

Reklama w internecie może przyjmować najróżniejsze formy, kampanie banerowe, linki sponsorowane, reklamy w portalach. Takie rowiązania dobrze spisują się w promocji portali, w celu ich rozruszania. Jednak na dłuższą metę jednym z najbardziej opłacalnych rozwiązań jest pozycjonowanie stron internetowych.

Dlaczego pozycjonowanie?

Ponad 90% internautów korzysta z wyszukiwarek internetowych, aby znaleźc pożądane informacje. Jednak tylko niewielki procent, zdaje sobie sprawę, że wynikami można manipulować. Dlatego bardzo chętnie korzystają ze stron, które znajdują się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania.

Niskie Koszty

Pozycjonowanie w dłuższym czasie przynosi najlepsze efekty w stosunku do swojej ceny w porównaniu z innymi rozwiązaniami. Kampanie reklamowe, czy to linki sponorowane, czy kampanie banerowe są krótkotrwałe tak jak ich efekt. W przypadku firmy usługowej lub handlowej wymaga to ciągłych nakładów i koszt pozyskania klienta oscyluje zwykle w okolicach kilkunastu do kilkudziesięciu złotych. W przypadku pozycjonowania koszt jest często wielokrotnie niższy.

Dobór Haseł

W pozycjonowaniu stron internetowych ważny jest właściwy dobór haseł. Muszą one być dobrane w taki sposób, aby na stronę trafiały osoby zainteresowane twoim towarem bądź usługą. Źle dobrane hasła sprawiają, że na stronie generowany jest ruch (odwiedzalność), ale nie przekłada się on na zysk!.